A munkakör részmunkaidő vagy teljes munkaviszony keretében tölthető be.
Az alkalmazás feltételei és a bérezés a Munka törvénykönyve alapján történik.
A munkaidőbeosztás 4 havi munkaidőkeretben történik, a programokhoz, a feladatokhoz igazítva.
Havonta 2 alkalommal történik szombaton is munkavégzés, kb. negyedévente vasárnap is.
Az állás betöltésének feltételei:
- szakirányú felsőfokú informatikai/villamosmérnöki/pedagógusi (informatika tanár) végzettség
- Word, Excel, Gimp ismerete, Microsoft Office és kiadványszerkesztő ismerete
- LEGO Mindstorm EV3 ismerete
- informatikatörténeti érdeklődés, jártasság, szakmai rátermettség: a korábbi számítástechnikai eszközök hardver/szoftver ismerete
Leendő munkatársunk feladatai:
Az Informatika Történeti Kiállítás szakmai, módszertani fenntartójával (a Neumann János Számítógép-tudományi Társasággal (NJSZT)) folyamatos együttműködés a feladatok és azok végrehajtása szempontjából.
- kiállítások rendezése, kiállítási tárgyak, vitrinek rendszeres mozgatása
pakolás, rakodás (nem megterhelő méret és súly)
- leltárkezelés
- kiadványok szerkesztése
- korabeli számítógépek és szoftverek (DOS, UNIX, mikroszámítógépes BASIC programozási nyelvek, alkalmazások, stb. ) kezelése, érdekességeinek bemutatása
- a kiállítás hátterét adó Raktárbázis rendszerezése, nyilvántartása, eszközök válogatása
- az NJSZT-vel és az Informatikatörténeti Múzeum Alapítvánnyal egyeztetett módon műtárgyak tisztítása, kiállításra való előkészítése, működtetendő tárgyak karbantartása, felkészítése
- tárlatvezetés
- múzeumpedagógiai feladatok előkészítése
- gyermek- fiatal és felnőtt látogatók számára rendezett szakmai programok támogatása
- kiállítás folyamatos megújításában történő közreműködés
Előny:
- számítógépszerelési , rendszergazdai tapasztalat
- műszaki beállítottság
- 3D nyomtatásban való jártasság
- angol és/ vagy német nyelven történő kommunikáció
Az állásra nyugdíjas informatikatanárok jelentkezését is várjuk!
A kiállítás honlapja: https://ajovomultja.hu/
Jelentkezni szakmai önéletrajz és motivációs levél beküldésével lehet- Orbán Hedvig a Szent-Györgyi Albert Agóra igazgatója, információ +36(70)616-4013, mail cím:
Jelentkezési határidő: 2025. február 10.
Az állás betölthető: a személyes találkozót követően a kiválasztott jelölttel egyeztetett időpontban.