Pályázati felhívás - Agóra büfé üzemeltetés

2017-12-24
A Szent-Györgyi Albert Agóra- Szeged Megyei Jogú Város fenntartásában működő közművelődési intézmény- meghívásos pályázatot hirdet az intézmény földszintjén található Büfé üzemeltetésére.

A Büfé üzemeltetésére vonatkozó bérleti jogviszony időtartamra: 2018. január 15-től 2021. január 15-ig, 3 éves időtartamra szól.

A büfé alapterülete: 20 m2
A büfé az Agóra földszintjén található, egy eladói térből, egy előkészítő helyiségből és egy WC – kézmosó helyiségből áll.
 
A büfé üzemeltetésére vonatkozó feltételek:
 
1. Gyermekintézményben, vagy közművelődési intézményben szerzett büfé-üzemeltetési tapasztalattal rendelkező, vagy vendéglátóipari tapasztalattal rendelkező cég vagy egyéni vállalkozó pályázatát várjuk.
 
2. A Büfé nyitvatartási idejének alkalmazkodnia kell az Agóra nyitvatartási idejéhez, a rendezvények megvalósításához.
 
3. A pályázat mellékleteként kérnénk egy legalább 30 termékből álló, a helyszínen árusításra kerülő beárazott terméklistát beadni. A listán kizárólagosan olyan termékek szerepeljenek, amelyek a helyszínen árusításra kerülnek. /A listán kérnénk szépen 5 péksüteményt, 5-féle szendvicset, 5-féle kávét, 5-féle üdítőt, 5-féle édességet és 5-féle egyéb terméket árral megjeleníteni./
 
4. A terméklista és az árak megállapításánál kérjük szíveskedjenek gyermekbarát és az egészséges táplálkozásra vonatkozó szempontokat figyelembe venni.
 
5. A pályázónak 3 ajánlatot kell tenni, 3 különböző árfekvésű rendezvényhez kapcsolódó Catering szolgáltatás vállalható összegéről és a szolgáltatás részletesen felsorolt tartalmáról. Mindezen kívül 3 Referencia-munkát kell megneveznie, elérhetőséggel együtt, amelyben az Agóra képviselője referencia személytől információt kérhet. A pályázat ezen pontjának eredményes teljesítése esetén a Büfét üzemeltető vállalkozó fogja ellátni az Agórán belül megrendezésre kerülő rendezvények catering szolgáltatásnak egy részét. A catering szolgáltatások kizárólagosságát az Agóra nem tudja biztosítani mert több az Agórában megvalósuló rendezvény kötött catering-szolgáltatóval valósul meg.
 
A Büfé helyiség bérleti díjának a pályázóknak kell összeg-javaslatot tenni.
 
A bérleti díjon felül a bérlőt terheli a Büfében külön elhelyezett és havonta leolvasott mérőórán szereplő áram és hideg/meleg víz fogyasztásának arányosított/leszámlázott összege.
 
A pályázat nyertesének a bérleti díjat havonta, az előző hónap teljesítését követően kiállított számla alapján kell kiegyenlítenie.
 
A bérleti díj nem határidőre történő kifizetése is a szerződés felbontását eredményezheti.
 
A pályázatok beadási határideje: 2018. január 10. 15.00 személyesen, vagy postai úton eljuttatva az Agóra igazgatójának. (6722 SZEGED, KÁLVÁRIA SGT. 23.)
 
A pályázatokat beadó cégek, képviselői, illetve a pályázó egyéni vállalkozók kérjük készüljenek fel arra is, hogy pályázataik személyes bemutatását kérjük tőlük.
 
A pályázók számára a büfé személyes bemutatásának időpontja: 2018. január 3. 10.00 és 2018. január 5. 10.00.
 
A pályázatok elbírálása 2018. január 12-én megtörténik. A döntésről a pályázók még ezen a napon értesítést is kapnak.
 
A Büfé helyiséget 2018. január 15-én hétfőn tudjuk tiszta állapotban átadni a pályázat nyertese számára.
 
A pályázattal kapcsolatban információ kérhető, a Büfé megtekinthető: Orbán Hedvig +36(70)616-4013
 
6722 Szeged, Kálvária sgt. 23 Telefon: +36 62 563 480 fax: +36 62 563-499 email: kapcsolat@agoraszeged.hu www.agoraszeged.hu